You can't find peace by avoiding life.

Invägning dag 3

Kategori: Aloe Vera, Tilde 16-17 månader

Dagens träning blev ett yogapass på 35 minuter och sedan en promenad till och från dagis på ca 45 minuter + 10 minuters stillastående när vi tittade på ankorna påväg hem från dagis. Vi timeade så bra så att vi mötte upp pappa Fredrik som slutade tidigare, vid bussen! Jätte mysigt.
 
 

Jag har ätit min första måltid på 3 dagar ikväll! Den var ljuvlig kan jag säga. Kycklingburgare med ugnsbakad sötpotatis och sallad. Slutade på 529 kcal. Och jag fick äta upp till 600 kcal, så nu kan jag unna mig 2 chokladbitar! Hehe..... Skojade bara. Tyvärr. Fast nu när jag tänker efter är jag inte så sugen på nått gott, möjligvis Coca Cola. Men det ger jag fan i.
 

Jag har även mätt och vägt mig idag! Och så här ser det ut hittills:
Vikt: - 2 kg på pricken
Armar: - 0,5 cm
Bröst: oförändrat
Midja: - 3 cm
Höfter: - 1 cm
Lår: - 2,9 cm
Vad: + 0,5 cm (kan ju ha göra med att jag börjat använda dom så att dom är spända 😂)
Kommentera inlägget här: