You can't find peace by avoiding life.

Dag 9 C9 - Invägning

Kategori: Aloe Vera

Idag var det dags för invägning för mig igen! Och se här blev då resultatet:
 
Bröst: - 1,5 cm
Arm: - 2,5 cm
Midja: - 5 cm
Höft: - 3 cm
Lår: - 2 cm
Vad: - 0.5 cm
Vikt: -3,8 kg
 
Jag är jätte nöjd med mitt resultat och nu är jag ännu mer peppad på att börja med nästa steg F1, där man fokuserar mer på träningen än vad man gjort tidigare. 
 
I överlag kan jag ju säga att jag har lärt mig en hel del av det här och jag har fått in träning i livet, även om det än så länge är promenader och yoga. Men det kommer mera! Imorgon börjar jag med F1 och det innebär att jag ska följa ett träningsprogram också! Det ska bli riktigt roligt! Men jag ska fortsätta med yogan samtidigt.
 
Idag fick jag byta ut en shake till en måltid på 300 kalorier och det gjorde jag såklart, hehe.. Det blev "bananpannkaka" med ägg, banan och vaniljpulver, stekt i koksfett till lunch. Det var faktiskt jätte gott! Men jag fick inte i mig allt, jag är ju inte van att äta lunch numera så magen sa stopp. Men det såg inte så aptitligt ut så ni får ingen bild på det.
 
Till middag blev det ugnsstekt kyckling, råris och hemmagjord currysås. Och sallad såklart, inte att förglömmas.
Ni får förresten ingen bild på det heller då jag jobbade sent och bara kastade i mig maten så fort den var klar! Men det var rätt gott. Dagens träning blev enbart ett yogapass på 35 minuter då jag var på jobbet resten av dagen. Men yogan var riktigt jäkla tuff både igår och idag, svetten rann verkligen! Kul!
 
 
Kommentera inlägget här: