You can't find peace by avoiding life.

Dag 8 C9 - tankar

Kategori: Aloe Vera

Igår när jag satt och berättade för en kompis om mitt C9 program så fick jag frågan: Men du kommer väl gå upp alla kilon igen när du börjar äta som vanligt? Och det är väl en berättigad fråga. MEN grejen med det hela är ju att man ska inte börja äta som vanligt igen utan man ska få förståelse för hur mat och träning påverkar våra kroppar! 
 
Iochmed att det är så strikt dom här första dagarna så har iallafall jag börjat reflektera över hur mycket kalorier jag i vanliga fall brukade stoppa i mig och i ONÖDAN dessutom. Jag märker hur mycket energi jag får av att röra på mig och hur mycket bättre jag mår. Jag kommer inte sluta äta, för jag älskar verkligen mat. Och jag kommer att äta godis ibland MEN inte i dom mängder som jag i vanliga fall har gjort. Jag har också märkt hur mycket tid jag får över när jag inte äter hela tiden, lite godis där, en macka där eller ett glas cola där. Jag har slösat väldigt mycket tid på att äta tidigare.. I bilen imorse satt jag och Fredrik och tittade kalorier på en stor Sport chokladkaka, en sån kunde jag lätt äta varannan dag för att jag älskade dom. Men det visade sig att det var över 500 kalorier i den vilket motsvarar ungefär vad jag ska äta på en måltid. Helt sjukt. Mina ögon har iaf öppnats vilket jag är glad över!
 
 
Kommentera inlägget här: