You can't find peace by avoiding life.

Dag 7 C9

Kategori: Aloe Vera

Dag 7 - Dagens träning blev som vanligt 30 minuters promenad och sedan 30 minuter yoga! Jag känner verkligen att jag har hittat någonting jag saknat i yogan, jag längtar tills jag ska göra den om dagarna. Underbart.
 
Aloe Veran är fortfarande rätt tuff att få ner på mornarna.. Jag kväljer men kämpar på, jag hoppas att jag vänjer mig snart då jag även ska fortsätta med aloe veran i nästa steg, F1. (Står för FIT 1 & C9 står för Cleanse 9) Apprå på nästa steg, jag längtar tills det är dags för det också då träningen blir tuffare! Man har ju självklart fått ett schema på det också, men jag ska fortsätta med yogan utöver den andra träningen har jag tänkt. Det ska bli riktigt roligt!

Idag har min energi inte varit på topp. Jag kände vid lunchtid hur energin började sina och jag känner mig rätt trött och sliten nu fortfarande. Men bad Fredrik köpa med sig lite clementiner så jag hoppas jag blir lite piggare efter det.

(Det finns en frilista med olika grönsaker och frukter som man får / kan äta när man vill under dygnet, bara man gör det med måtta)
 

Dagens middag blev ugnsbakad lax med sötpotatis och lime. Det skulle egentligen vara wokgrönsaker till och jag var helt säker på att vi hade det i frysen men det visade sig att jag hade fel.. Så det blev en rätt tråkig middag idag, men det fyllde sin funktion.


Imorgon har jag tänkt att äta kycklingburgaren igen, det var så jäkla gott! Sen får jag börja äta lunch också! Gud så gott!
Kommentera inlägget här: