You can't find peace by avoiding life.

Dag 5 C9 - Nitro Circus

Kategori: Aloe Vera

Igår var en rolig dag! Jag och Tilde passade på att dra av ett yogapass på morgonen vid 8- tiden för att jag skulle hinna ha det gjort innan vi åkte. Det var inte det lättaste.. Första två minuterna var det roligt att göra samma rörelser som mamma men sen var det roligare att krama min fot som var i luften när jag stod på ett ben / krypa under mig när jag stod på alla fyra / klättra över mig när jag låg på rygg / sätta sig på mitt huvud när jag låg sidan 😂 herregud. Blev dubbelt så jobbigt! Men det blev gjort iaf.

Vid kvart över tio åkte vi och lämnade Tilde hos mormor och morfar och sen drog vi oss in mot stan vid elva och hämtade upp lite folk och sen drog vi iväg i bussen mot Stockholm! Vi hade bokat bord på Olearys i gamla stan och satt där från kl 14:45 till 18:45 ungefär.


Jag åt en riktigt jäkla god oxfilébit och en bakad potatis, dock glömde jag säga till om att jag inte ville ha smör i potatisen.. Men jag låg under på kalorierna så jag smaskade faktiskt i mig det utan dåligt samvete! Jag hade ju ingen sås till men man fick en grillad citron som jag pressade över köttet, blev faktiskt godare än vad det låter! Till det blev det vatten..... Det är nog det jag saknar mest just nu, en god cola till god mat!

Sen hamnade vi på en bar precis bredvid Tele2 Arena för att kön va så jäkla lång men där satt tydligen en del av Nitro Circus crewet! Kul :)



Showen var riktigt häftigt och jag var nöjd! Blir lite roligare att se det live än på tven.

Sen skulle jag köra hem, tror vi kom ut från Stockholm runt 23:30 och då hade det tydligen snöat, så det var moddigt och jävligt på e4an, men vi tog oss hem och vi körde hem alla så jag la mig i soffan hos mormor och morfar kl 02:45.

En rätt nyvaken Tilde och morfar tittar på olika klipp och sånger på Youtube.
Kommentera inlägget här: