You can't find peace by avoiding life.

Dag 4

Kategori: Aloe Vera

Dag 4! Idag var det riktigt tufft att få ner allt som ska drickas på morgonen.. Aloe Veran är värst nu, 120 ml ska i på morgonen. Sen ska jag dricka en shake på 3 dl och sen svälja en tablett och då behöver jag minst 2 dl vatten för att få ner den då jag delar den i två. Jag mådde illa efter att jag fått i mig allt, men jag tror att jag drack allt för fort. Jag ville bara ha ner det. Ska testa med att ta det lugnare imorgon så hoppas jag att det går bättre!

Träningen idag blev en frisk promenad på 35 minuter och sedan ett yogapass på 35 minuter. Idag var yogan rätt tuff, jag skakade till och från i dom olika övningar. Men det var riktigt skönt! Man känner sig mjukare i kroppen och ryggen efteråt, tycker det är perfekt efter en promenad då jag oftast blir stel om jag sätter mig ner när jag kommit in. Bra kombo för mig! 
 

Lunchen gick ner utan att jag behövde hålla för näsan! Jag tror jag börjar vänja mig lite med proteinpulver smaken nu. Riktigt skönt!
 
Till middag idag blev det ugnsstekt kyckling utan skinn med sallad, sötpotatis och currysås. Det skulle egentligen vara råris till, men när jag började läsa på råriset som jag hade köpt så visade det sig att det var alldeles för mycket kalorier i! Jag blev så jäkla besviken då jag var så sugen på riset, haha! Men sötpotatis är rätt gott, så det gjorde inte så mycket ändå.
 
 
Imorgon blir en liten annan dag då vi ska till Stockholm över dagen, vi är ett gäng som ska på Nitro Circus och jag ska köra! Meeen det innebär att det blir restaurang imorgon, får se hur jag löser det. Tror det får bli lax utan kryddor. Men det återstår att se! Tilde ska vara med mormor och morfar och dom skulle åka och hälsa på Tildes moster och kusinerna :)
Kommentera inlägget här: