You can't find peace by avoiding life.

Dag 3

Kategori: Aloe Vera

Idag går jag in på dag 3 på C9, vilket innebär att jag får äta ett mål mat med max 600 kalorier till middag! Jag längtar. Väldigt mycket. Hungern har gjort sig påmind till och från under dessa 2 dagar, men det har absolut varit överkomligt. Men på kvällarna runt kl 22, när jag precis har lagt mig, då har jag varit riktigt hungrig. Men det är bara att härda ut!

Igår fick jag ner shaken utan problem! Inte en enda kväljning! Jag blev så lycklig. Mest för att jag visste att från och med dag 3 ska man dricka 2 shakear per dag..

Mående då? Jag har haft energi och mått bra under dessa 2 dagar, idag vaknade jag upp med huvudvärk men det kan ju lika gärna bero på något annat. Jag har inte heller haft dippar under dagen med trötthet som jag hade innan, vilket antagligen beror på att jag inte åt rätt mat innan!

När jag tittar mig i spegeln upplever jag det som om huden har fått en annan lyster, mest i ansiktet. Jag ser välmående ut liksom.

Idag ska jag även öka på träningen till medel också, dom föreslår ett yogapass. Så det ska jag testa att göra! Jag har blivit tipsade om lite olika program så jag ska testa ett idag när jag kommer hem från jobb.

Ikväll ska jag mäta och väga in mig! Ska bli jätte spännande och se om jag redan har minskat något.

Frukost med mitt lilla charmtroll 😍
Kommentera inlägget här: