You can't find peace by avoiding life.

Dag 2 F1

Kategori:

Dag 2 och träningsvärken är fan i mig inte nådig alltså. Det gör ont när jag går men det är fan värst på toan, haha! Rumpan och låren. Jag stretchar och stretchar så mycket jag kommer ihåg om dagarna. Och imorgon är det ett till pass..... Men SEN är det 2 vilodagar :)

Idag var det kondition på schemat, dom föreslog sånt som simning, trappmaskin, cykling eller liknande. Jag valde cykel. Mamma och pappa har en träningscykel hemma så jag tog mig dit imorse och cyklade i 30 minuter. Jag kan väl inte säga att träningsvärken blev bättre av det.

Lunchen idag blev ju samma som igår, men jag var så jäkla hungrig idag så jag var tvungen att äta 3 morötter för att överleva fram till middagen och det hjälpte!

Middag idag blev klassisk Svensson fredag: tacos! Jag åt kycklingtacos och hamnade på ca 570 kcal. Så himla gott var det! Men jag glömde knäppa kort.. Tilde smaskade i sig tacos så det stod härliga till! Hon och dom andra åt dock med köttfärs.


I början var jag orolig att det skulle bli jobbigt att inte "få" äta samma som fredrik och Tilde, men det kan jag ju visste göra. Bara man göra några små enkla förändringar! På söndag ska vi tex äta oxfilé, då gör jag bara egen potatis och sås så äre klart :) Jag börjar förstå det här mer och mer och det känns så skönt.
Kommentera inlägget här: