You can't find peace by avoiding life.

Dag 1 F1

Kategori: Aloe Vera, F1

Idag började jag på det nya programmet F1 vilket fokuserar mer på mat och träning som sagt. 
 
Så jag rivstartade dagen med ett träningspass. Herre min gud alltså. Det var tufft och svetten rann och nu 4 timmar känner jag att jag börjar bli seg i benen, haha. Har ju för tusan inte tränat ordentligt på 4-5 år nu så inte konstigt att det känns :) Såhär såg dagens program ut:
 
 
Alla övningar skulle göras 3 gånger och sista rundan skakade hela kroppen och jag tog mig igenom det på ren vilja, haha! Jag har fått tillgång till filmer där en tränare från Forever products visar alla övningar så att man gör dom rätt och även hur man stretchar rätt. Det kan verkligen inte bli lättare att träna, allt finns verkligen svart på vitt eller ja i detta fall, vitt på svart ;) Precis vad jag behöver nu i början. Jag känner mig så jäkla nöjd över det här. 
 
Dagens lunch blev en kycklingsallad med quinoa, röd paprika och mango. Ca 300 kcal. Det var riktigt gott och mättande! Jag gjorde en matlåda till imorgon med.
 
 
Det blev även ett yogapass på 30 minuter efter lunch, som sagt; jag har hittat något jag saknat i yogan.

Sen blev det lax med sötpotatis och hemmagjord sås med rödlök och citron, det var också riktigt smarrigt! Jag har även upptäckt hur jäkla smidigt det är med stektermometer, den är min bästa kompis just nu :)

Kommentera inlägget här: