You can't find peace by avoiding life.

Dag 5 F1 - vilodag

Kategori: Aloe Vera

Det rullar på som det ska och jag tycker att det är jätte kul att laga all mat och testa en massa nya saker, de mesta av maten smakar så mycket godare nu! Kanske för att jag inte äter något salt alls eller kanske för att jag inte upplever 100 olika smaker varje dag eller kanske är det för att jag äter rena kryddor nuför tiden. Super gott är det iallafall! 
 
Träningen går också bra! Det är riktigt jobbigt och jag känner mig helt slut efter varje pass. Just nu är jag inne på min andra vilodag enligt schemat, men imorgon är det dags igen! Jag har dessutom tagit 30 minuters raska promenader under dessa dagar.. Jag vill inte att jag ska slappa till, för då vet jag att latmasken kommer fram. Men de flesta musklerna får vila iaf :)
 
MEN jag har känt mig speedad och haft hög puls den senaste veckan, den har legat på mellan 90-100 i vila.. Jag har känt mig skakis på mornarna, men imorse slog det fan rekord. Hjärtat bara rusade och händerna skakade och pulsen låg på 136. Men jag fick likadant i somras och då kollade dom EKG och sköldkörteln, men dom hittade inga fel alls så jag fick nån hjärtmedicin som jag skulle ta vid behov och då gick det över på 14 dagar ungefär. Men nu har det alltså kommit tillbaka. Jag ringde HC imorse dom sa att jag bara skulle börja ta tabletterna igen och återkomma om det inte gått över på en vecka.. Så jag testar väl det då. Knepigt.

 
Men men, nu ska jag ut på en promenad igen! Det är finväder och ca -8 idag så det blir nog en frisk prommis, skönt! 
Kommentera inlägget här: