You can't find peace by avoiding life.

Dag 13

Kategori: Aloe Vera, FIT 1

Idag är jag på dag 13 i FIT 1 och jag trivs fortfarande som fisken i vattnen med det.
 
Jag tränar på och äter som jag ska, dock har jag ätit mörk choklad och ätit en efterrätt som Fredrik gjorde här om dagen. Men det är skönt att se att min förbränning är igång och man kan unna sig utan att få dåligt samvete. 
 
Sedan C9 har jag stått rätt still på vikten, vilket känns helt okej då centimetrarna fortfarande minskar! Jag antar att jag håller på och bygga muskler. Jag ser rätt stora skillnader på mig själv när jag står framför spegeln och jag märker att kläderna sitter lösare - det är verkligen underbart! Men jag kommer fortsätta hela programmet ut och sedan har jag tänkt att köra FIT 1 en månad till innan jag går över på nästan steg; FIT 2. Men då är träningen ännu hårdare och jag känner att jag behöver bygga upp styrka innan jag går vidare. 
Kommentera inlägget här: